Friday, September 30, 2016

Pitanja i odgovori , deprozel






+

Ukratko, Dugo Godina patim od anksioznosti, dok Nisam došla dotle da Nisam mogla Più izaći iz Kuće. Prije 8 mjeseci sam otišla Kod psihijatra Koji mi je rekao da je u anksioznost pitanju, dao mi je Deprozel i alprazolam po potrebi. Deprozel mi je pomogao, un alprazolam zaista rijetko popijem i per pola tablete. Triste mi je rekao (Nakon 8 mj.) Da treba smanjiti Deprozel ho triste pijem pola tablete (10mg). Za Sada funkcioniram, Ali mi počinje hvatati panika što Ako se sve vrati na Staro Nakon što prestanem piti Deprozel. Zanima mi Moze LI SE DEPROZEL PITI (10mg) pola tablete, više Godina, un bez posljedica po Zdravlje (ukoliko mi pomaže da funkcioniram). Deprozel je iz lijek skupine selektivnih inhibitora ponovne pohrane serotonina, Koji djeluje Più ciljano i Puno specifičnije na simptome anksioznosti nego lijekovi iz skupine anksiolitika (gdje spada spomenuti alprazolam). Deprozel ne stvara ovisnost, STO znači Kada u dogovoru s liječnikom dogovorite prekid uzimanja lijeka nije za očekivati ​​pogoršanje smetnji. Savjetujem da se prekid uzimanja lijeka ne učini prerano, odnosno u trenutku kada simptomi nestanu još neko vrijeme (individualna procjena) je potrebno uzimati ovaj antidepresiv. Dr. sc. Darko Marcinko, dr. med. psihijatar specijalist Zdravlje je Danas jedna od tema u središtu zanimanja i Veliki broj ljudi upravo na internet Cerco età informacije i savjete Koji će im pomoci da kvalitetno brinu o svom zdravlju. Ovaj portale PLIVIN je doprinos edukaciji o zdravlju i promicanju zdravlja i zdravog načina života te je namijenjen općoj populaciji i medicinskim djelatnicima Kao u POMOC Radu s bolesnicima. Rado CEMO prihvatiti Vaše primjedbe ili prijedloge i zato, pišite nam i pomozite da budemo još bolji! Certifikat HONCode (Health on the Net) potvrda je poštivanja visokih etičkih načela pri internetskom objavljivanju informacija povezanih sa zdravljem te njihove kvalitete, objektivnosti i pouzdanosti. Copyright © 2001-2016 PLIVAzdravlje. Sva prava pridržana.




No comments:

Post a Comment